Social Icons

Tuesday, December 24, 2013

NIZAM HOMESTAY TELUK BATIK MENYUSAHKAN

Aku rasa 20/12/2013 adalah kurang bernasib baik sebab macam-macam masalah timbul. Percutian ke pangkor ni dirancang last minute semasa di cameron baru kami semua buat keputusan nak sambung percutian kami di pangkor jadi saya pun  search la internet cari tempat menginap di pangkor semua penuh. Jadi bincang punya bincang kami pun buat keputusan tidor je di lumut atau kawasan berdekatan jadi besoknye pagi pagi baru bertolak pergi ke pangkor. Saya pun search la dalam mudah.com.my semua homestay saya tanya semua dah penuh dan homestay satu ni je la yang ade kekosongan untuk hari ni 20/12/2013 ni antara perbincangan saya dengan pemilik home stay ini tengok gambar dibawah.

Last sms tu pkl 13.39 kami pun meneruskan perjalanan turun dari cameron sambil tu singgah la ladang boh dan strawbery dulukan. Jadi dalam pukul 3 lebih dekat pukul 4 baru kami sampai di bawah dan terus menghala ke kampar sebab nak singgah makan dan sembahyang dulu di rumah saudara di kampar

Pukul 16:02 dia sms saya macam ni tapi saya dah buat paymen pada pukul 15:58 tu pun bila dah tak drive baru saya boleh buat transfer yang tuan rumah ni dah tak sabar sabar nak buat duit bukannye saya nak tipu kalau dah kata jadi tu jadi la

Memang saya ada kata nak masuk pukul 4 atau 5 petang tapi kita hanya merancang Allah yang menentukan betul tak. Paerjalanan dari tapah ke kampar pun nak mengambil masa lama sebab ada kerja-kerja pembaikan jalan. Samai kampar kami makan sembahyang lebih kurang pukul 5.30 baru kami bergerak dari kampar menuju ke lumut. Estimate time menggunakan gps menunjukkan perjalan hanya mengambil masa 1 jam 15 min sahaja tetapi ape yang berlaku adalah sebaliknya. kami arrive jam 7.55 malam di telok batik. saya call en nizam tak angkat 3 kali saya call baru dia angkat dia kata tengah sembahyang tadi ok saya tak kesah. Kene patah balik sebab kami dah terlajak simpang bila sampai je di simpang yang betul kami nampak sign board ni

gambar ni saya ambil masa dah checkout dari homestay ni ye.

Melalui perbualan talifon dia minta kami tunggu di simpang itu dan nanti ada orang akan datang ambil kami dan tunjuk jalan ke homestay tersebut kami pun tunggu la

kami masih sabar menunggu bila dah tak tahan menunggu kami pun tanya la orang yang tinggal kat situ dimana homestay ni. Kami cari sendiri sampai depan pintu homestay tu alamt rumah tu 39b.

masa tunggu disimpang tu dia kata orang yang jaga dan pegang kunci rumah tu pergi sembahyang ok tak pe saya tengk jam ok la 8.30 nak sembahyang isya tu. Tapi 1 jadi persoalan kami saya dah call pkl 8pm lagi kan nape dia tak tunggu kami sekejap erk ermmmm.

Kami menunggu depan pintu rumah homestay sampai pukul 9.20 malam call en nizam banyak kali dia dah tak angkat phone dan tak balas sms. Akhirnya pukul 9.30pm baru dia pickup phone saya dia kata orang yang pegang kunci tu pergi sembahyang sabar la aku pun mula la naik angin aku pun cakap macam ni bro orang pergi sembahyang semua dah balik aku tengok masjid pun dah tutup dia sembahyang ape sampai 9.30pm tak balik-balik lagi dia dah tak boleh nak jawab. Selepas tu dia cakap ok kalau macam tu dia pulangkan balik diposit aku RM 100 tu aku kata kat dia kalau kau pulangkan balik aku nak tidor mana malam ni tidor masjid aku bayar diposit ni pukul 4 petang lagi maknanya ko dah setuju nak menyewakan rumah tu, kalau nak pulangkan diposit tu pukul 5 petang ke boleh la ni dah pukul 9.30 pm. Pastu dia jawab lagi ialah en janji nak masuk petang pukul 4 atau 5 penjaga kunci tu dah tunggu sampai pukul 6 ptg masih tak sampai, aku kata saya nak masuk pukul berapa tu masaalah saya walaupun saya lambat orang yang pegang kunci tu harus berada dirumah tersebut bila kami sampai.

Lepas aku melepaskan geram dalam phone salah seorang pakcik aku pergi tanya jiran depan rumah tu mane rumah orang yang pengang kunci tu kami nak ambil kunci. Lepas di tunjuk arah rumah pemegang kunci tu aku pun pergi la kerumah pemegang kunci. Jumpa dengan pakcik dekat rumah tu tanya dia pastu dia jawab dia dah tak pegang kunci rumah tu pagi tadi dah pulang balik dekat mak tuan rumah tu dah jadi satu masaalah lagi tapi nasib baik pakcik tu ade membantu dia suruh anak dia cari mak tuan rumah tu dia suh anak dia cari dekat kedai mamak hai panas hati aku dengar.

Sambil menunggu mak dia balik aku pun berborak la dengan pakcik tu ha ni yang menariknye rupenye sebelum ni memang dah banyak masaalah berlaku antaranye pakcik tu kata ada keluarga dari kelantan datang kata dah booking awal tapi bila sampai rumah tu dah bagi dekat orang lain. Pakcik tu kata dari dulu lagi pengurusan tak betul.

Sambil berborak dengan pakcik tu ade 2 biji motor lalu depan kami 1 motor lelaki dengan perompuan naik lagi 1 lelaki sahaja pakcik tu kata ha tu mak tuan rumah tu, dalam hati aku kata aik boleh selamba je dia lalu depan kiteorang buat bodoh je bukan nak minta maaf ke ape ke ermmmm.

Lepas tu kami pun balik la ke homestay tu anak dia pun datang naik motor buka kunci rumah dan nak minta baki duit rumah tapi aku tak nak bagi sebab aku nak cakap dulu dengan nizam dan berunding lebih lanjut.

PELIK pula bila dah buka pintu rumah tu aku call nizam sekali je terus dia angkat aku pun kata la masaalah ni semua kalau boleh nak win win situastion la kan maksud aku nak kurang la. Tapi boleh pula dia kata tak boleh aku kata semua ni bukan salah aku salah you all la kan. pastu dia ungkin kata aku datang ramai 7 biji kereta mula mula aku cakap 5 kereta je ni dah lebih orang. aku tanya syarat berapa orang dia kata syarat 12 ke 15 orang DEWASA  mengikut undang-undang malaysia dewasa bermula dari ( Tertakluk kepada seksyen 4, umur belum dewasa bagi semua lelaki dan perempuan ialah dan adalah terhad kepada lapan belas tahun dan tiap-tiap lelaki dan perempuan yang mencapai umur itu ialah berumur dewasa di Malaysia.)
aku cakap pada nizam betul memang kami orang dewasa hanya 15 orang kalau tak percaya panggil orang datang kira, jumlah kami termasuk kanak-kanak 23 orang. Aku tunggu sampai pukul 7 pagi tiada sapa pun yang datang.

Selang 30 min dia call balik dia kata dia sekeluarga dah bincang dan setuju nak bagi diskaun sebanyak RM 20 jadi total semua RM 180 duit sewa satu malam. Aku kata tak payah la aku bayar je baki RM 100 tu. Dalam hati aku barapa banyak kesilapan di pihak dia tapi cuma tolak RM 20 je  kalau tolak RM 50 puas juga la hati aku ni.

ha bab ni aku suke korang decide macam mane homestay ni

pintu tak blh tutup rapat

Sunday, December 22, 2013

Star regency hotel appartment cameron highland

Pada 19/12/2013 saya telah menyewa sebuah hotel appartment di berincang iaitu STAR REGENCY HOTEL.

Bagi mereka yang baru pertama kali ke cameron memang tak susah nak cari hotel ni sebab dia tepi jalan sahaja dekat brincang. Persekitaran berdekatan hotel ni memang happening sebab pada sebelah petang sampai malam ada bazar jadi senang la kalau nak shooping atau beli makanan.
Saya book hotel ni menerusi website booking.com harga yang di tawarkan di website ialah tengok gambar di bawah.

Harga yang tertera tu tak termasuk tax ye. Total harga include tax RM 551 dan kene bagi diposit RM 50 total RM 601 diposit akan dipulangkan bila anda daftar keluar.

Saya menyewa 1 unit appartment dengan 4 bilik. Tiga bilik dangan 3 katil queen dan satu bilik dengan katil  twin. Memang berbaloi la sebab kami pergi dalam 5 keluarga total semua dekat 23 orang. Memanng luas appartmen ni ruang tamu dia pun luas. Tapi tiada penghawa dingin disediakan he he he he sape perlukan penghawa dingin di cameron.

Saya saran kan kalau anda nak bercuti dengan keluarga yang besar sewa lah di

STAR REGENCY HOTEL

Saturday, November 9, 2013

cafeteria hospital sg buluh

Haaaaa kali ni aku berkunjung ke hospital sg buluh melawat anak buah yang sakit. Sampai je dekat sini jam sudah pukul 3 pm waktu melawat pun dah tamat jadi kene la tunggu sehingga pukul 4.30 pm. Dah tu aku pun pergi la ke cafeteria ingat nak buang masa dekat situ, orang rumah aku ke kaunter membeli mee kari dan aku cuma membeli kuih muih dan air je pssstt maklum la nak diet he he he.

Mee kari ni beharga RM 3 cuma ada mee dan telur rebus 1 biji dan kuah kari tu je rasa macam tak berbaloi pulak dengan harga dia tu.

Ok tak pe pastu aku pun pergi la kaunter pembayaran staf dekat kaunter memang la mencabar keiman dah la tak mesra pelanggan pastu buat muka toya pulak nak je aku cakap baik tak payah kerja.

Sampai ke meja ni pulak yang berlaku

Korang decide la sendiri macam mana keadaan cafeteria dekat hospital ni. Bagi aku medan selera dekat tesco lagi bersih dari hospital ni. Dimanakah pihak pengurusan tak buat pemantauan ke atau pun tidor.
 Tepuk dada tanya selera.

Sunday, October 27, 2013

DIN BBQ STATION DI NUSA BESTARI JOHOR

Kali ini saya nak kongsi tempat makan yang saya kunjungi baru-baru ini di johor psssttt masa tu pergi legoland he he he he tinggal di Pariss Hotel rate semalam masa tu beli online di agoda hanya RM 150 semalam, hotel ni memang berbaloi baloi untuk menginap.

Ini antara gambar hotel tersebut

PARISS HOTEL
38 JALAN BESTARI 7/2
TAMAN NUSA BESTARI
81300 SKUDAI
JOHOR, MALaysia

ook
Ok kembali ke cerita asal ni saya nak kongsi la tempat makan ni iaitu DIN BBQ STATION. Makanan dekat sini bagi saya ok la tak terlalu mahal dan rasa dia just nice. Kedudukan kedai makan ni tak jauh dari pariss hotel cume balakang je. Jadi senang la nak jumpa kan.

Antara menu yang saya pilih ialah pari bakar

makanan kegemaran saya sotong bakar

dan lagi satu manu kami ialah kepak ayam bakar dimana sos nya ialah blackpaper sos

dan miumannya pula sirap limau dan fresh oren

ok lah cuma nak bagi tau dekat kawasan ni memang susah nak jumpa kedai makanan melayu yang banyak kedai mamak dan kedai makanan cina jadi yang dapat saya jumpa ialah kedai ni dan depan kedai ni ade kedai ayam penyet. HAVE FUN

Tuesday, October 15, 2013

kedai mamak pengotor

Hari ni putus selera masa sarapan pagi. Biasa makan pagi di kedai desaria di pjs 1 tetapi hari ni tutup pula tarikh 16.10.2013 mungkin masih cuti raya haji kot. Jadi saya dengan membe pun beralih ke kedai yang terdekat iaitu kedai mamak AL - NAFIL MAJU. Dalam kepala pikir ape nak makan hari ni akhirnya aku pun order roti banjir 2 keping dan kopi o panas. Servis dkt kedai ni dah la lambat lepas tu ambil order sampai 4 kali mula la aku nak marah dengan mamak dekat sini. Bila sampai je makanan yang aku order aku pun terus la melantak baru makan separuh je ni yang aku jumpa dalam roti canai aku.

Nampak tak ade benang dalam roti tau bukan atas roti ye. Dalam anggapan aku mesti masa uli tepung benda ni masuk maknenye masa uli memang diaorang tak jaga kebersihan la kan. Terus aku tolak tepi putus selera aku nak makan.

Ni gambar nama restoren dari dekar

Kepada sesiapa yang duduk berdekatan atau terlintas nak makan kat kedai ni aku sarankan lupekan je lah pegi je kedai lain.

JOM BOIKOT KEDAI NI

Saturday, June 8, 2013

MEE BANDUNG MUAR TERBAIK

Al- kisahnye hari ni ade membe kawin dkt taman upc batu pahat. Pukul 11 pagi aku dengan wife dah bertolak dari kajang dan menuju ke batu pahat johor menggunakan higway pluss cepat sikit sampai kan. Tetapi semua itu meleset apabila sampai sahaja di persimpangan bukit mahkota jalan dah mula slow dan kessakan lalu lintas telah berlaku arggghhhhhh tension bayar tol mahal mahal ( RM 29 ) tapi higway jem kalau tau baik ikut jalan lama kan.

Sepatutnye dalam pukul 2 aku dah boleh sampai di rumah kenduri tu dan disebabkan kesesakan lalulintas pukul 3:30 baru aku sampai.Nasib baik kenduri tu masih ade tak kemas lagi kalau tak frust nak makan nasi kenduri.

Habis makan kenduri aku dengan wife decide nak guna jalan lama separuh jalan lebih kurang sampai melaka la baru masuk tol balik.

Sepanjang perjalanan dapat melihat pemandangan kampung dan dusun-dusun yang menghijau dan aku ternampak semua pemilik dusun dah sibuk menjaga dusun masing masing al-maklum la sekarang tengah musim durian dan durian dah mula gugur.

Sampaai je muar wife berbunyi abang lapar lo jom makan MEE BANDUNG MUAR ermmm ok juga kan dah alang alang sampai sini kan.Aku pun pusing - pusing la sekitar bandar muar tu tak jumpa satu pun dengan penuh rasa frust kami pun teruskan perjalanan menghala ke melaka.

Akhirnya kami jumpa satu kedai MEE BANDUNG MUAR di tepi jalan dan ramai juga la pelanggan dia, kami pun singgah la nama gerai ni WARUNG DIN ABANG SAYANG pssssttt sama la dengan nama aku he he he

psssttt kalau nak baca majalah atau surat kabar bagi yang rabun jangan risau cermin mata disediakan percuma he he he.

siap aku mintak kad lagi dekat budak yang jaga cashier supaya senang korang semua nak pegi dekat kedai tu.
Warung din abang sayang
pos 250, batu 5 1/2, lorong tijah
tanjong gading 84000 ledang
johor darul ta'zim
pak din 012-2650875
mattar (pengurus) 017-2817918

Sampai je aku terus duduk dan tak perlu tunggu lama walaupun ramai customer tak sampai 5 min dah ade orang datang ambil order, ape lai aku pun order mee bandung 2 lai chi kang 1 dan limau ais,
Dalam lebih kurang 10 min order kami pun sampai

HA HA HA nampak sedap tak hirupan yang pertama perghhhhh tak terkata memang kau bau udang dia memang sodapppp.

Nampak tu sampai licin aku kerjakan. Sambil duduk duduk tu aku ternampak dkt dinding dia ade gantung tanda harga dan menu mee bandung dia. Aku dengan wife aku pun berbisik kenapa masa ambil order budak tu tak tanya nak mee bandung ape, ha ni sabab nye kenapa aku cakap macam tu.

Nampak tak harganya bagi aku memang berbaloi tak terlalu mahal dan tak terlalu murah ape orang kata just nice.

Selapas ternampak menu tu aku pun ape lagi terus order 3 bungkus mee bandung muar , 1 bungkus mee bandung special dan 1/2 kg perencah mee bandung supaya boleh aku suruh wife aku buat lagi dekat rumah.

rempah ready made ni harga dia RM 12 1kg

Dekat rempah ready made ni siap ade diberitahu cara untuk menyediakan kuahnya jadi jangan risau mesti sama dengan yang kita makan dekat kedai tu.

Kalau anda ade masa tu jom singgah ke kedai ni memang di rekomenkan oleh saya terbaik tok

berdekatan warung tu ade pasar karat bagi peminat barang lama boleh la singgah mane tau ade yang berkenan. Saya ade juga yang berkenan almaklum la saya ni antara pengumpul duit lama ( numismatik ) saya ternampak duit RM 1 taun 1981 memang tertarik tengok coin tu tapi tak jadi nak beli sebab wife membebel tak bagi beli adusss melepas den.

Sunday, May 26, 2013

Tempat - tempat menarik di kota kinabalu sabah

Di sini saya ingin berkongsi antara tempat menarik berdekatan kota kinabalu yang telah saya kunjungi baru-baru ini.Percutian kali ini telah dirancang dalam 2 bulan almaklum la beli tiket murah dari Air asia.

Psssst nak kongsi sikit bukan nak condem tapi bagi orang berbadan besau macam saya ni bila naik airasia ni cabin dia sempit dan jarak antara seat amat rapat dan kurang selesa.Semasa tengah tunggu flight pulan dari kk ke semenanjung saya ade bersembang dengan seorang awek ni, dia orang sabah dan selalu berulang alik dari kk ke semenanjung dia kata ade flight tambang murah yang baru terbang dari klia ke kkia, WOWWW menarik ni saya pun tanya flight ape company ape dia kata mas gabung dengan syarikat tambang murah dari indonesia jadi la malindo ni.

ruang dalaman yang lebih selesa dan ade skrin tv dekat seat dia dan makanan atau snek diberi percuma, jadi sekarang kita dah ade pilihan untuk pilih yang terbaik.

Pertama kali pergi jalan-jalan naik kapal terbang jadi macam ni la ha ha ha jakun semua gambar nak di snapnye.

Ok selesai sudah tentang pilihan penerbangan sekarang saya nak cerita antara tempat yang telah saya lawati. Tempat pertama ialah mount kinabalu.

pemandangan dari jauh gunung kinabalu sungguh indah ciptaanNYA.

Dengan menaiki kenderaan ambil masa lebih kurang 20 minit untuk sampai ke tempat permulaan pendakian dari tanah rata kalau jalan kaki tak tau la berapa lama pulak he he he.

Lawa tak model saya he he he.

Tempat kedua tagal ikan di ranau

tempat ni menarik juga la terletak tidak jauh dari gunung kinabalu bagi yang pertama kali datang tu kalau tiada pemandu pelancong saya sarankan guna gps sebab memang tiada papan tanda untuk ke tempat ni.
kos satu kepala nak masuk ke tempat ni RM 5 untuk rendam kaki kalau nak mandi satu adan RM 10 kalau dalam group anda bawa kamera kena charge RM 3 bagi satu group dan makanan ikan RM 0.50 satu pack.
Charge RM 5 untuk rendam kaki tu hanya untuk tempoh 15 minit sahaja tapi group saya dapat 20 minit he he rahsianye kene pandai la bodek orang yang jaga jam tu kalau anda lebih pandai bodek dari saya mungkin blh dapat 30 min kot.

Tengok banyak tak ikan tu yang saya pelik tu ni kawasan sungai terbuka bukan kolam tapi ikan tu tak lari pun ia tidak takut pada manusia dan besar pulak ikan tu. Menurut penjaga dekat situ ikan ini terdiri daripada ikan kelah.

Anak buah saya yang takut dengan ikan ha ha ha ha sebelum sampai bukan main berani dah sampai dekat sungai takut.

PSSSTTTTT nak bagi tau kalau yang tak tahan kene gigit dengan ikan tu tak payah la masuk memang sakit oo kene gigit dengan ikan tu sampai merah-merah kaki kita bah.

Tempat ketiga pantai tanjung aru

Saya pergi ke pantai tanjung aru ni waktu hampir senja kerana pada waktu inilah kita dapat menyaksikan pemandangan matahari terbenam memang cantik .

macam mane cantikkan.Bagi yang muslim tu kalau dah pergi time macam ni paham paham je la mesti lah dah masuk waktu maghrib jadi surau ade disediakan disini.
Dekat sini terdapat juga medan selera menjual makanan laut jeruk dan kepak ayam bakar madu sambil lepak lepak tu boleh la menjamu selera tapi tak boleh la lama lama sebab kawasan ni parking berbayar saya pun dah lupa berapa sejam parking dia.

Tempat ke empat pasar philipin

Ha kalau bawak orang pompuan memang dia suke pergi dekat sini kerana disinilah shopping heaven di sabah, dekat sini ade jual ikan masin, keropok,udang kering dan most important mutiara.
Saya pergi de kawasan pasar malam memang penuh dengan orang kebanyakannya pelancong semenanjung macam saya yang sebok membeli dan tawar menawar dengan peniaga disini kalau pandai tawar menawar memang menguntungkan siap dapat free gift lagi.

Ha tengok tu bermacam-macam jenis kerongsang yang menarik minat kaum hawa.

Yang ini antara yang menjadi pilihan isteriku dimana harga yang kami dapat setelah tawar menawar ialah satu papan tu RM 30 ade 12 biji semuanya berbaloi tak ini semua mutiara air tawar kalau air masin agak mahal sikit dalam RM  5 satu biji .

Bling bling

Hanya ini sahaja yang aku beli untuk diri aku dari sabah almaklum la raya nak dekat jadi beli ini je la.

Yang ini pulak aku beli untuk staf aku dkt office dan bos aku tak tau nak beli ape.

Tempat ke lima pasar pagi kota kinabalu

Dekat pasar pagi ni memang happening ade barang yang murah dan ade juga yang mahal tapi kalau bab makanan seafood memang terbaik bro murah murah dan fresh lagi tu

Tengok fresh ke tak siap blh susun menegak lagi mata ikan semua putih putih tak de merah pun dan semua besar - besar puas hati makan seafood dekat sabah ni.

ikan tahap giant ni.

Gambar terpaksa dikaburkan kerana menjaga identiti ikan tersebut, besar sangat ikan ni sampai penjual ikan tu tak larat nak angkat dan terpaksa menarik ikan tu untuk dibawa ke kedai beliau.

lihat la betapa besarnya saiz sotong ini.

Saya kurang pasti ikan apekah yang bewarna biru ini macam ikan alien pun ade.

Tempat ke enam Bukit bendera

Tempat ni bukan macam bukit bendera di pinang ini hanyalah kawasan dimana kita boleh melihat seluruh kawasan kota kinabalu.

pemandangan disiang hari tidak la menarik sangat biasa biasa sahaja.

Bila malam baru menarik kerana kita dapat lihat keindahan kota kinabalu dengan lampu yang bergemerlapan disana sini.

Tempat ke tujuh Jambatan Tamparuli

Sebenarnya kami melalui kawasan ini secara tidak sengaja,dimana pada waktu itu kami menggunakan gps untuk ke gunung kinabalu dan gps itu telah membawa saya melalui jalan ini.

memang satu pengalaman yang tak dapat dilupakan bila kami menggunakan proton exzora menyeberangi sungai tersebut hanya ALLAH sahaja yang mengetahui berapa takutnya kami.

KAMI STAY DI EDY HOMESTAY

saya syor kalau nak ke kota kinabalu stay dekat homestay ni tapi kene booking awal la dan dia juga boleh arrange untuk kreta sewa harga dia memang terbaik 0168365334/0168199465

Lokasi:
Homestay ini terletak di University Condo
Apartment 2 Kota Kinabalu Sabah. Kedudukannya
berhampiran dengan indah permai,inanam,1Borneo
Hypermall, Jakel Silk House, Universiti Malaysia
Sabah, Bangunan Yayasan Sabah, Politeknik, UITM.
*Berdekatan dengan bukit(suhu sejuk sebelah
malam).

Kemudahan:
Homestay terletak di ground floor (x perlu naik
tangga,penat @sakit lutut), dilengkapi dengan 3
bilik tidur, bersama peralatan asas bagi menjamin
keselesaan para tetamu yang menginap. Diantara
peralatan asas seperti sofa,katil,meja
makan,tv,wifi,almari dll.
Dilengkapi dengan
bantal,selimut,tuala,sejadah,telekung dll.
Dapur memasak,peti sejuk,mesin basuh.

Kemudahan lain:
Kemudahan yang ada disekitar homestay adalah
seperti kolam renang, parking lot tertutup, serta
pengawasan keselamatan 24 jam (guna kad untuk
masuk),Gym,playground.
Ada wifi..free
pelampung juga disediakan-free juga.

Kelebihan:
Jimat bagi yang berkeluarga ramai.Jimat berbanding
sewa hotel.Rumah yang bersaiz 750sq dan 3 bilik
(6-8 orang).
*parking berbumbung dan keluar parking terus masuk
rumah (x penat panjat tangga).

Sample text

Sample Text

Saya ingin berkongsi tempat makan yang menarik dan tidak menarik yang pernah saya kunjungi dan dapat di kongsikan bersama anda semua.Jika anda ade tempat untuk dikongsi boleh hantar gambar dan maklumat ke email mohdhairuddin@gmail.com