Social Icons

Sunday, December 22, 2013

Star regency hotel appartment cameron highland

Pada 19/12/2013 saya telah menyewa sebuah hotel appartment di berincang iaitu STAR REGENCY HOTEL.

Bagi mereka yang baru pertama kali ke cameron memang tak susah nak cari hotel ni sebab dia tepi jalan sahaja dekat brincang. Persekitaran berdekatan hotel ni memang happening sebab pada sebelah petang sampai malam ada bazar jadi senang la kalau nak shooping atau beli makanan.
Saya book hotel ni menerusi website booking.com harga yang di tawarkan di website ialah tengok gambar di bawah.


Harga yang tertera tu tak termasuk tax ye. Total harga include tax RM 551 dan kene bagi diposit RM 50 total RM 601 diposit akan dipulangkan bila anda daftar keluar.

Saya menyewa 1 unit appartment dengan 4 bilik. Tiga bilik dangan 3 katil queen dan satu bilik dengan katil  twin. Memang berbaloi la sebab kami pergi dalam 5 keluarga total semua dekat 23 orang. Memanng luas appartmen ni ruang tamu dia pun luas. Tapi tiada penghawa dingin disediakan he he he he sape perlukan penghawa dingin di cameron.

Saya saran kan kalau anda nak bercuti dengan keluarga yang besar sewa lah di

STAR REGENCY HOTEL


No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

Saya ingin berkongsi tempat makan yang menarik dan tidak menarik yang pernah saya kunjungi dan dapat di kongsikan bersama anda semua.Jika anda ade tempat untuk dikongsi boleh hantar gambar dan maklumat ke email mohdhairuddin@gmail.com

Sample Text