Social Icons

Sunday, May 6, 2012

Tat Nasi Ayam Sg Petani

Assalamualaikum dan salam sejahtera, Post saya hari ini tentang kedai Tat Nasi Ayam di sg petani kedah.
Kedai ni not bad la pemandangan dari luar ok bila dah masuk dalam pun ok not bad la.


di atas gambar dari luar restoran.


Nampak tak harga nasi ayam kat stall tu ha ha ha cuma RM 3.80 sahaja ye


di atas adalah gambar makanan yang saya order ok la bila perut lapar cume nak komen satu je ayam dia keras sangat tak lembut.


tgk pic kat atas tu sedap tak abc tu peh abc dia memang terbaik minum waktu tengah hari haaaaa lega











2 comments:

  1. sedapnye...nak kena pi try,
    leh order ayam kat saya
    http://www.syamayam.my

    ReplyDelete
  2. he he saya pun pergi makan tempat orang

    ReplyDelete

 

Sample text

Sample Text

Saya ingin berkongsi tempat makan yang menarik dan tidak menarik yang pernah saya kunjungi dan dapat di kongsikan bersama anda semua.Jika anda ade tempat untuk dikongsi boleh hantar gambar dan maklumat ke email mohdhairuddin@gmail.com

Sample Text