Social Icons

Tuesday, July 8, 2014

WOW PERODUA DAH KELUARKAN KERETA HYBRID TERBARU

Tadi saya ke KLIA2 dan parking kereta dekat tempat letak kereta berbumbung, Mula - mula masuk parking tu aku pandang dekat mesin tiket parking tu ada tertulis 1 jam pertama RM4 pergghhhh pening aku.

Aku masuk parking tu lebih kurang pukul 2 ptg dan keluar pukul 6 ptg total parking aku kene bayar RM 15.

Semasa nak ke kereta aku ternampak ada 6 petak parking yng di warna dengan warna hijau dan di letakkan kon lalu ku terpandang sign board tu tulis untuk kenderaan hybrid sahaja. Pandang punya pandang aku ternampak myvi warna putih pun park dekat situ.

Wowww terkejut aku bila pula perodua lunching kereta baru ni ish ish pelik pelik korang saksi kan la sendiri yo.




Kalau korang berminat boleh la ke pusat pameran perodua yang berdekatan untuk test drive ye he he he he he.




No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

Saya ingin berkongsi tempat makan yang menarik dan tidak menarik yang pernah saya kunjungi dan dapat di kongsikan bersama anda semua.Jika anda ade tempat untuk dikongsi boleh hantar gambar dan maklumat ke email mohdhairuddin@gmail.com

Sample Text