Social Icons

Saturday, November 9, 2013

cafeteria hospital sg buluh

Haaaaa kali ni aku berkunjung ke hospital sg buluh melawat anak buah yang sakit. Sampai je dekat sini jam sudah pukul 3 pm waktu melawat pun dah tamat jadi kene la tunggu sehingga pukul 4.30 pm. Dah tu aku pun pergi la ke cafeteria ingat nak buang masa dekat situ, orang rumah aku ke kaunter membeli mee kari dan aku cuma membeli kuih muih dan air je pssstt maklum la nak diet he he he.


Mee kari ni beharga RM 3 cuma ada mee dan telur rebus 1 biji dan kuah kari tu je rasa macam tak berbaloi pulak dengan harga dia tu.

Ok tak pe pastu aku pun pergi la kaunter pembayaran staf dekat kaunter memang la mencabar keiman dah la tak mesra pelanggan pastu buat muka toya pulak nak je aku cakap baik tak payah kerja.

Sampai ke meja ni pulak yang berlaku 




Korang decide la sendiri macam mana keadaan cafeteria dekat hospital ni. Bagi aku medan selera dekat tesco lagi bersih dari hospital ni. Dimanakah pihak pengurusan tak buat pemantauan ke atau pun tidor.
 Tepuk dada tanya selera.

No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

Saya ingin berkongsi tempat makan yang menarik dan tidak menarik yang pernah saya kunjungi dan dapat di kongsikan bersama anda semua.Jika anda ade tempat untuk dikongsi boleh hantar gambar dan maklumat ke email mohdhairuddin@gmail.com

Sample Text