Social Icons

Sunday, October 27, 2013

DIN BBQ STATION DI NUSA BESTARI JOHOR

Kali ini saya nak kongsi tempat makan yang saya kunjungi baru-baru ini di johor psssttt masa tu pergi legoland he he he he tinggal di Pariss Hotel rate semalam masa tu beli online di agoda hanya RM 150 semalam, hotel ni memang berbaloi baloi untuk menginap.

Ini antara gambar hotel tersebut




PARISS HOTEL
38 JALAN BESTARI 7/2
TAMAN NUSA BESTARI
81300 SKUDAI
JOHOR, MALaysia 

ook 
Ok kembali ke cerita asal ni saya nak kongsi la tempat makan ni iaitu DIN BBQ STATION. Makanan dekat sini bagi saya ok la tak terlalu mahal dan rasa dia just nice. Kedudukan kedai makan ni tak jauh dari pariss hotel cume balakang je. Jadi senang la nak jumpa kan.

 

Antara menu yang saya pilih ialah pari bakar 

 

makanan kegemaran saya sotong bakar


dan lagi satu manu kami ialah kepak ayam bakar dimana sos nya ialah blackpaper sos


dan miumannya pula sirap limau dan fresh oren



ok lah cuma nak bagi tau dekat kawasan ni memang susah nak jumpa kedai makanan melayu yang banyak kedai mamak dan kedai makanan cina jadi yang dapat saya jumpa ialah kedai ni dan depan kedai ni ade kedai ayam penyet. HAVE FUN 






No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

Saya ingin berkongsi tempat makan yang menarik dan tidak menarik yang pernah saya kunjungi dan dapat di kongsikan bersama anda semua.Jika anda ade tempat untuk dikongsi boleh hantar gambar dan maklumat ke email mohdhairuddin@gmail.com

Sample Text