Social Icons

Tuesday, October 15, 2013

kedai mamak pengotor

Hari ni putus selera masa sarapan pagi. Biasa makan pagi di kedai desaria di pjs 1 tetapi hari ni tutup pula tarikh 16.10.2013 mungkin masih cuti raya haji kot. Jadi saya dengan membe pun beralih ke kedai yang terdekat iaitu kedai mamak AL - NAFIL MAJU. Dalam kepala pikir ape nak makan hari ni akhirnya aku pun order roti banjir 2 keping dan kopi o panas. Servis dkt kedai ni dah la lambat lepas tu ambil order sampai 4 kali mula la aku nak marah dengan mamak dekat sini. Bila sampai je makanan yang aku order aku pun terus la melantak baru makan separuh je ni yang aku jumpa dalam roti canai aku.
 


Nampak tak ade benang dalam roti tau bukan atas roti ye. Dalam anggapan aku mesti masa uli tepung benda ni masuk maknenye masa uli memang diaorang tak jaga kebersihan la kan. Terus aku tolak tepi putus selera aku nak makan.

Ni gambar nama restoren dari dekar 


Kepada sesiapa yang duduk berdekatan atau terlintas nak makan kat kedai ni aku sarankan lupekan je lah pegi je kedai lain.

JOM BOIKOT KEDAI NI 


No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

Saya ingin berkongsi tempat makan yang menarik dan tidak menarik yang pernah saya kunjungi dan dapat di kongsikan bersama anda semua.Jika anda ade tempat untuk dikongsi boleh hantar gambar dan maklumat ke email mohdhairuddin@gmail.com

Sample Text