Social Icons

Monday, April 28, 2014

LAUK IKAN CAMPUR LIPAS DI RESTORAN TEPIAN BANGI

Ni post terbaru saya LIPAS DALAM LAUK YANG DIBELI. Saya dapat info ni pun dari page BBB dekat fb, Anda tengok gambar ni dan jugde la sendiri ye.




Dibawah adalah keterangan dari pengadu

Abang saya beli lauk dkt Tepian Bangi seksyen 4,ada anak lipas dan lalat..niat bukan nk jatuhkan perniagaan orang..tapi sila amalkan kebersihan ketika berniaga. 

Katak Pisang Saya pun kena jg makan nasi lemak ada anak lipas mungkin goreng masuk dlm ikan bikis goreng

No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

Saya ingin berkongsi tempat makan yang menarik dan tidak menarik yang pernah saya kunjungi dan dapat di kongsikan bersama anda semua.Jika anda ade tempat untuk dikongsi boleh hantar gambar dan maklumat ke email mohdhairuddin@gmail.com

Sample Text